Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Doordeweeks voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
Normaliter ontvang je de bestelling de volgende dag al.
Meestal kun je bestelling via brievenpost verzonden worden. Zo is je pakket snel in huis.
Ook hoef je niets zelf aan te nemen. En je ontvangt altijd gratis verzending!
Let op: op brievenpost zit geen track & trace.
Je bestelling gaat mee met PostNL en wordt door je eigen buurt-bezorger afgeleverd.
Besteld vóór 17u op | Levering Nederland | Levering België |
Maandag | Dinsdag | Donderdag |
Dinsdag | Woensdag | Vrijdag |
Woensdag | Donderdag | Maandag |
Donderdag | Vrijdag | Dinsdag |
Vrijdag | Maandag | Woensdag |
Zaterdag | Maandag | Woensdag |
Zondag | Maandag | Woensdag |
Wat als er een fout staat in het adres?
We begrijpen dat je de uitgezochte producten zo snel mogelijk wilt ontvangen. Daarom verwerken we je bestelling zo snel mogelijk. Bij een adreswijziging kun je het beste z.s.m ons een bericht sturen door bijvoorbeeld een reactie te geven op de bestelbevestiging. Zo mogelijk zullen we het adres corrigeren. En anders krijgen we het pakket normaliter terug van de bezorger en sturen we een nieuw pakket toe naar het juiste adres.
Wat als het bestelde product niet naar wens is?
We begrijpen dat misschien het ontvangen producten toch niet helemaal naar verwachting is. Je kunt bij ons dan ook binnen 30 dagen producten naar ons terugsturen - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verpakking, onbeschadigd). Voor het retourneren van producten kun je het beste inloggen op onze website. Via 'mijn bestellingen' kun je klikken op 'artikelen retourneren'. Op deze manier ontvangen we netjes je retour aanvraag met alle bijhorende bestelgegevens.
Graag nemen we dan contact met je op om samen te kijken naar een ander product wat beter bij je past! Mocht je geen vervangende producten willen, dan storten we het retourbedrag netjes terug. Bij Eexi is de verzending van al je producten gratis, je betaalt geen verzendkosten bij ons. De kosten voor het retourneren zijn echter wel voor je eigen rekening.
Wat als ik de verkeerde hoes hebt besteld of een ander product heb ontvangen?
Iedereen maakt weleens een foutje toch? Misschien sturen we een keer per ongeluk het verkeerde product uit of had je net de verkeerde hoes aangeklikt. Maak je geen zorgen, wij bij Eexi staan voor gemak en een goede klantenservice. Stuur ons in dit geval een bericht en dan lossen we de situatie zo snel mogelijk voor je op. Als we een fout hebben gemaakt sturen we uiteraard kosteloos een nieuw product toe.
Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected], of het product retour aanmelden in uw account. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Zie de tabel voor het overzicht van waardevermindering:
Staat/gebruik | Teruggave | Herroepingsrecht |
Ongebruikt en onbeschadigd | 100% | Ja |
Ongebruikt, verpakking beschadigd |
90% | Ja |
Licht gebruikt, verpakking wel/niet beschadigd | 85% | Ja |
Duidelijke gebruiksporen, verpakking en accessoires compleet | 75% | Ja |
Hygiëne producten met gebroken verzegeling | 0% | Nee¹ |
Uitzondering Herroepingsrecht
¹Bij hygiënische producten of producten met een gezondheidsrisico waar de verzegeling van verbroken is, komt het herroepingsrecht te vervallen. Wanneer de verzegeling van het product nog intact is komt het herroepingsrecht NIET te vervallen.